Releasedatum: 19 september 2017 - Bekijk andere releasenotes
Bij het klaarzetten van oefeningen was er al de mogelijkheid om aanvullende instructies toe te voegen. Per oefening kon er per dag aangegeven worden hoeveel sets, herhalingen of tijdsduur er van de oefening uitgevoerd moest worden. Dit werd niet altijd begrepen door behandelaren die in plaats van het stukje ‘instructies’ de opmerkingen bij een oefening gebruikten om dit soort informatie over te brengen. Daarnaast was het opgeven van instructies per dag onnodig complex en arbeidsintensief.
In overleg met de gebruikersgroep is daarom besloten dit aan te passen. Instructies worden in deze versie niet langer per oefening per dag opgegeven maar alleen nog maar per oefening. Elke keer dat een oefening klaargezet wordt worden dus dezelfde instructies getoond. De instructies kunnen aangepast worden via ‘Acties’ > ‘Bewerk instructies’ of via het detailscherm van een oefening. Dit scherm wordt zichtbaar bij het klikken op de naam van een oefening.
De instructies worden nu ook getoond bij ‘Aanvullend oefenen’
Bij een groeiend aantal patiënten is het soms lastig om overzicht te houden. Hierdoor kan het gebeuren dat een behandelaar vergeet om nieuwe oefeningen klaar te zetten voor een patiënt. Om dit te voorkomen stuurt het portaal vanaf nu 3 dagen voordat dit het geval is een melding. De meest actieve behandelaar krijgt dan een bericht dat er nieuw huiswerk klaargezet moet worden.
De periode voordat deze melding verstuurd is door een beheerder aan te passen. Deze melding kan weggeklikt worden en wordt maximaal eens in de 14 dagen voor een specifieke patiënt getoond.
In deze versie zijn er ook een aantal kleine verbeteringen doorgevoerd bij het toewijzen van oefeningen als behandelaar. Deze wijzigingen hebben als doel dat de behandelaar sneller klaar is met het toewijzen van oefeningen. Zo blijven nu de zoekcriteria bewaard bij het bekijken van andere weken. Ook verspringt het scherm niet meer bij het toewijzen van nieuwe oefeningen. Verder is er een bug opgelost waardoor het in een beperkt aantal gevallen niet mogelijk was een week te kopiëren.
Neem contact met ons op via support@telerevalidatie.nl